Bahawtmeyeyım ıstersenız😔 tam 24 de vasladı bugun 37+2 yim bittim ama çözümü söyleyeyım olıps naneli öavi şekerde buldum a101 lerde harıbo paketı gbı bır pakette deneyın en azndan süt de denedım soda da ılaç da yok bannamısım demedı bende hatta burda bı arkadastan duymustum dger denedıklerıme göre bu gayet ıyı 😂 olıps ferahlattırırırrr bacılar❤️