_prenses_annesi PapatiA çekmeceli degılde. Bunun bi farklısını kullanıyorum. Aynı asansörlü. Bence gayet iyi ve kullanışlı. Ben memnunum
Melike PapatiA Aspendos kullanıyorum Buna benzer oda. Bebeğim gündüzleri bazen onda uyuyor şimdilik gayet memnunum
Aloneanqel PapatiA anne yanı asansörlü beşik her zaman kullanışlı olur canım. Çok ağır değilse bence çok kullanışlı olur. Güzel günlerde kullan inşallah 🌸💜🙏🏻
Melike PapatiA Evet ama yenidoğanken bile kullanabilirsin. Kuzenimin yatak odası müsait direk böyle bişey alıp kullandı çokta memnun. Güzel günlerde kullanın 💞