Gizem21 benim haftam küçük 31+1 aynı şeyler bende de var erken doğum riskim var ama benim. Kasılmalarım çok oluyor her Dr a gidişinde eve yolluyor dayanamıyorum uzun süredir uyku yok dinlenme yok 23 aylık oğlum var uyusam diye gözünün içine bakıyorum resmen yalvararak duruma geldim 2 yaşında olmayan çocuğa oda masalah diyim hiperaktif bir çocuk uyumaz durmaz hala uyanık gündüz uyumadı bile babamiza söylüyorum ne olur kalk bir saat otur uyuyayım diye tamam sen uyu diyor 4 dj snr kendi uyumuş yine ben oturuyorum e çocuğu bırakıp uyunmuyorda TV ye vuracak prizler oynayacak bilmem ne yapacak sağı solu belli değil yaramaz in ağlayacak duruma geldim biri içerden biri dışardan derken