İyi geceler normalde 8 hafta 5 günlük hamileyim doktur kalp atışını duyamadi kese geç oluştu ayrıntıli ultasyon alınmadı kalp atışı kesenin yeri güzel ama dedi yok kalp atışı dedi doktur sonucu bakınca sağlıksız boş gebelik dedi alalım dedi ben yok dedim 1 hafta daha bekliyelim dedim tamam sana bırakıyorum kararı dedi afedersiniz tuvalete girdim peceteye kahve rengi ve kırmızi kan geldi kanaman yoğun olursa durma acile gel dedi böyle durumlarda sonradan kalp atışını duyan oldumu