Merhaba hanımlar..
Ankara şehir hastanesinde doğum yapan var mı? Normal doğum için işleyiş nasıl oluyor ilgileniyorlar mi bilgi sahibi olan var mı? Bir de özel oda imkanı varmış sanırım eşimin bir arkadaşı orda çalışıyor doğum zamanı gelirseniz özel oda ayarlarız demiş daha önce orda dogum yapıp özel odada kalan var mı? Bu konularda bilginiz varsa yardımcı olabilir misiniz?