Anonim12 4.5 aylık hamileyim bebeğimin hareketlerini daha hissetmedim ama belirtilerim aniden kesildi göğüs ağrısı sırt ağrısı vs çok tedirginim bebeğime bir şey mi oldu diye çok korkuyorum birşey yoktur değil mi lütfen içimi rahatlatın
Karabiberimm Anonim12 canım için rahat etsin istiyorsan doktora git. İlk gebelikse 21. Haftaya kadar hissedememen normal içini ferah tut
Tospikannesiiiii Anonim12 4.5 aylık degilde hafta bazında yazsan canım ilk gebelikte 23 24 haftaları buluyor hissetmek birde belirtiler çekilebilir bu gebelikte sıkıntı oldugu anlamına gelmez tek başına
Sedaknr Anonim12 bişey olmamıştır Allah’ımın izniyle. Bende 18. Haftaya girdim ve daha hissetmedim bebeğimi. Bir günüm bir günümü tutmuyor ki bir gün iyiyim hiç bir yerim asla ağrımıyor ama ertesi gün dökülüyorum. Ama yine de için rahat etmiyorsa bi acile git yada yarın sabah kendi doktoruna ❤️
Merveclnk Anonim12 ben de hissetmiyorum minicik hissediyordum 2 hafta önce kadar 18 haftadayim suanda ama daha zaman olabilir diye bekliyorum. Bebeğe ciddi anlamda bisey olsa mutlaka anlaşılır. Herseyin başı stres içinizi ferah tutun 💕💕
BadoDe Ben 25.haftada hissetmediğim oldu uyuyormuş şapşik birde kiloluysanız bazen hissetmeyebilirmişsiniz ben öyleyim doktorum söyledi
Aloneanqel Anonim12 ilk gebeliğin ise çok normal canım 😊 ben ilk gebeliğimde 19. hafta da salça için anneme biber temizlemesinde yardımcı olmuştum , çok yorulmuştum ve dinlemek için yattığımda ilk o zaman hissetmiştim 🥲🌸 daha zamanı var. Üzme kendini 💕
Deletedmom_12 Gebeligin ilkse 24 e kadar vakti var cok normal Korkma Ayrica belirtiler icinde tedirgin olma 2 gun durur 2 gun baslar bende oyle oluyorr