Gokcem deletedmom947 bende yaptırmak istemiyorum aslında korkum şekerden değil de iğneden☹️ 3kere kan alınacakmış
deletedmom947 Gokcem iğne korkusu değilde bendeki, kimisi kesin yaptır çok önemli diyor kimisi şeker hastası yapıyor bebeğe zararlı anneye zararlı vs diyor. Benimde kafam karışık haliyle🤷🏻♀️
Gokcem Bskrt bende 7kilo aldım canım benimde sırtım çok ağrıyor özellikle ayakta sabit kaldığımda . 2li 3lü bende yaptırmadım kendi isteğim ile dedaylı da Benimde sıkıntım çıkmadı.
Gokcem rodin123 ☺️☺️Allah tarafından demekki canım ne güzel işte benimde belim ağrıdığı için hep sırt üstü yatasım var o yüzden tedirgin yatıyorum hep
Mucizeana 23 haftalık olduk bizde kızlarımla 👧😍👧 Dün rahime çok baskı hissettim sanki bişey çıkcakmış gibi bugün gittim muayenede bebekler aşağı doğru değil tahlil yapalım dedi yaptı idrar temiz çıktı alttan muayene ederdim seni ama kanaman falan olur muayeneye bağlarsın çok pinpiriklisin dedi progestan verdi doktorum 😊 bel ağrım yorulduğumda oluyo sadece dinlenerek iş yapmaya çalışıyorum 😊
Bhrbhr Mucizeana merhaba bende 23 haftaya giricem yarın ama 3 gündür ara ara acılı karnımda agrılı sancı ve bazen vajinadan ağrı olup geçiyor sizinde öylemiydi doktora gitsemmi bormal kasılmamı bilemedim
Mucizeana Bhrbhr bende de aynı sorun vardı geçen hafta gittim doktora bi sorun çıkmadı ama bana progestan başladı tekrar ve bu haftada proluton iğneye başladık erken doğum olmasın diye
Bhrbhr Mucizeana peki karnınızda bazen taş gibi sertleşmede oluyormuydu gitmedim doktora azaldı diye ama aklım karıştı pzarteside ameliyat günü doktorun salı gidicem artık
deletedmom947 Mucizeana rahim ağzında kısalma mı gördü acaba? Ya da idrar yolu enfeksiyonu? Yoksa sadece bu şikayetlerinizden dolayı mı ilaç tedavisine başladı
Nagihan1 Gokcem istanbuldaysan nerde yaptirdin ismini ogrenebilir miyim bende detayli yaptiricam ama randevu bulamiyorum ozeller 400den asagi fiyat vermiyolar😣
Mucizeana deletedmom947 bu şikayetlerimin üstüne dün şiddetli sancıyla yatışım yapıldı 4cm açılmam vardı ve serklajım yapıldı bi süre yatıcam hastanede. Sakın ufak da olsa sancıları hafife almayın ben şans eseri geldim dün yoksa evde doğurcakmışım bi bebeğim dönmüştü bile geldiğimde 😔😔
Mltmstf 21 haftalığım henüz hiç kilo almadım. Evet bazen karnımda sertleşme oluyor. Bel ağrısı değilde sırt ağrısı yaşıyorum.
deletedmom947 Mucizeana çok geçmiş olsun gerçekten iyi ki gitmişsiniz. İğne ve Progestan kullanmanıza rağmen açılmanız mı olmuş yani? Birde kaç haftalıksınız acaba