handemie Of bende artık kavusmak istiyorum kucagima alip kokusunu çekmek istiyorum rabbim hepimize nasip etsin inşallah sağlıcakla kavuşalım 🥰🥰🥰
Svly_smh 25+2 deyiz bebeğim çok aşağıda son iki gündür baya zorluyor büyüdükçe sanırım benim gibi bebişi aşağıda olan var mı 🥹
Tospikannesiiiii handemie bende 34+5 im benim de kız 😍 ilki erkekti 40+2 de oldu inşallah bu 38 lerde gelir
handemie Bende 34+3 ama bu gece hiç uyuyamadim hep bi ağrı sancim vardı baya bi benle aynı olanlar varmi