Bende 27 haftalığım vajinam şiş ağrı var kalkarken yürürken ağrı oluyor dünden beri hatereklerini çok hisstemiyorum dün bir kasiklarımda hissettim ama güçlü değildi bu sabah da hisseder gibi oldum kasıkta daha Yok dün akşam o kadar tatlı yedim yattım bir hareket yok acaba ben mi evham yapıyorum yoksa gitmelimiyim