Gamze_Krzl sağlık ocaklarında sadece tetanoz aşısı olur normal gebelikte rutin uygulanan 2 doz bu tetanoz aşısının yapılması, benim hemşirem de ilk dozu tetanoz yaptı ikincisini tetanoz+boğmaca (aşının adı adacel polio bu arada) önerdi dışardan alınan bir aşı sağlık ocağında yok adını yazdı verdi sen al gel burada yapalım dedi. ama ben araştırdım siz de aşının adıyla araştırın gebelikte önerilmeyen bir aşı olduğunu okudum ve şok oldum, sonraki gidişimde hemşireme onu yaptırmak istemediğimi normal rutindeki sadece tetanoz olanı yaptırmak istediğimi söyledim o şekilde yaptık.