aren6161 Allahim aradogim post iste ay bende ilk gebeligim zorunlu sezaryendi kizim buyuk tuvaletini yapti suyum geldi oyle tansiyon 18 7 birde gebelik zehirlenmesi geciriyomusum. Buna ragmen ssvd yapabilirmiyim bilmiyorum daha 2 ayligiz ve kizim 22 aylik bende normal dogum yapmak istiyorum burda var aslinda danisicam ama daha erken diyip azarlamasindan korkuyorum varmi gercekten ssvd yapan vede bu postu acmak istedim ama linclenmekten korktum