Colahusu Bi damla su içsem on kere çişe kalkıyorum gündüzleri değil ama geceleri uyutmuyor resmen. Bu kadar cok çişe kalkmak doğumun başlması yakın demek mi sizce?
gulin-35 Colahusu 🤷🏻♀️benımde aynı gunduzdr aynı sankı altıma kacırcak kadar cok var gıbı gıdıyorum bır damla 😀
H-26 Colahusu 39 +1 bizde gecleri sürekli WC ye kalkıyorum birde şu son günler sağ bacağım kalcamda itberen agiyor neden acaba canım bide arasıra bebek kasilyor sancı veriyor kuzum sancida 1dak veya 2dk diyor kuzum
aylin-yurtseven123 Valla bende 30 dan beri aynıyım 35+2 oldum hala aynıyım😬 son haftalarda karın ve organlar iyice büyüdüğü için rahme baskı yapıyor canım o yüzden sık wc sorunsalı doğuyor😿
Colahusu gulin-35 geceleri artış gösteriyor bende. Eskiden olsa gün boyu tutardık şimdi bi damlayı zor tutuyoz😅