Bende 39+5 den merhabalar aynı şekilde sıfır belirtiyle bir umut diye bekleyenlerdenim ama perşembeye kadar vakti var perşembe doktorum yatış için gel dedi ama normal için zorlayacak sanırım suni sancıyla falan sanırım ama onuda istemiyorum ama ben kararımı değiştirip büyük ihtimal sezeryana dönücem sanırım 🙄