Kızlar ya 31+5 haftalığım oğlum anaokula başladı ilk haftası alıştırma olduğu için çıkana kadar orda beklememiz gerekiyor ben orda oturarak bekliyorum bazen ayakta kalıyorum ama gece okadar ağrım oluyor ki kıvranıyorum ağrıdan hatta ağlıyorum şuan yine başladı ağrılar. Hastaneye gidiyorum nst sancı yok açılma yok ama böyle bi şiddetli ağrı olması normal mi ya konturolum haftaya Perşembe günü ozmn sorarım doktora ama acildeki doktor normal kendini yormamaya bak dedi. Bu kadar ağrı neden olur ki acaba