pnar-06 Hilalozc Yeliz Çolakoğluna gidiyorum yarın randevum var İnşallah bebeğimin cinsiyetini öğrenicem
Gamze_Krzl Hilalozc Ben perinatoloji bölümünde Aykan Yücel e gdiyorum dediğiniz gibi asistan doktorlar denk geliyo genel olarak sdece 1 kez beğenmediğim bir asistan doktorla karşılaştım onun dışında gayet sorunsuz geçiyor
efsaneana Canım çoğu zaman gamze yılmaza gittim cuma günü de ona gidicem Allah izin verirse sezeryan günü almaya bazen asistanlar oluyor düzenli bir doktor bulamadım sürekli arada değişti
fulyaablaoluyor yeliz colakoglu cok iyi bi doktor sürekli ondan randevu almaya çalişiyorum çok guzel ilgileniyor nasipse pazartesi gunu gidip sezeryan gunu alicam insallah kendi girer
Hilalozc efsaneana bende 35+5 doktorum Necati hoca ama bebek doğum pozisyonunda normal olur dedi napmam gerek acaba
fulyaablaoluyor Hilalozc sezeryan mi olsun istiyorsun anlamadim. ilk dogumsa we bi sıkinti yoksa bebegin donmemesi gibi sezeryana yonelmiyor doktorlar
fulyaablaoluyor Hilalozc aynen az kaldi canim. insallah tum anne adaylari bebeklerimize sag salim kavuşalim 😊