bende hic cesaret edemezdim ama resmen bağımlısı olmuşum cevremdeki gebelerde bıraktıktan sonra bunun psikolojik olduğunu kesfetmisler.Ben eşimin desteğiyle bıraktım o gün mide bulantısı dusunmemeye calistm ve gerçekten 2 aydir rahatım hic kullanmıyorum suan 35 haftadaym ilaca bagimliymişim iyi ki biraktim