Haticeyildiz Pinaryyim 22 24 haftalarda yapiliyodu yanlis hatirlamiyosam ac gitmen lazim su bile icmiceksin o yuzden sabahin en erken saatinde yaptirman lazim
Elif4334 Pinaryyim 24-28. Haftalar arasında yapılıyor ve aç olman gerekiyor gece 12 den sonra bişey yeme su bile içme
Pinaryyim Haticeyildiz ben randevularımı hep geç saaate alıyorm acaba gttigimde gün mü veriri sabah erken gel falan diye. Bilemedim randevuma gttigimde 22haftalık olucam.
Pinaryyim Minikkurba yani zararlı bişeyi doktorlar önermezler diye düşünüyorm şeker önemli bişey ilerde bir sorun cıkartabilir ki etrafta örnekleri var ben yaptırmayı düşünüyorum.
Haticeyildiz Pinaryyim yani 22 haftalikken gidersin derki ertesi gun gel veya iki gun sonra gel der bana oyle yapilmisti o yuzden soyluyorum bak simdi hatirladim yaptirdigim tarihi 25+4 haftaliktim ertesi gun ac karna gidip yaptirmistim