Kızlar 26sına randevu aldık.
39.haftada. Çok heyecanlıyım. Anksiyetem de var bulantım oluyor heyecandan 🙊 Sizin nasıl geçiyor ? Temizlikler bitti mi ? Extra bişeyler yaptınız mı ? Ben saçımı boyatıcam birde kirpik taktırıcam cici gireyim diye ameliyata 😂