Merhabalar yerleşme kanamasını gördünüz mü ? Adetim düzenlidir 28 günde bir olurum dün adetimin 18. Günüydü çok açık kırmızı kanama gördüm ama çok çok az. Sizce yerleşme kanaması mı ? Ya da yumurtlama kanaması denen şey mi ? Bilgisi olan beni aydınlatır mı ?