Esku Kızlar tüp bebek sürecindeyim ve gribim bi türlü geçmiyor tüp bebek ilaçları hariç ilaç almıyorum ama antibiyotik kullanmadan geçmicek sanırım içsem bişey olur mu
Huriye1996 Esku çok zorlu bir süreç,sıcak şeyler tüketmen daha iyi olur bana o süreçte hiçbir şey kullandirmadilar
Ceyda76 Esku tüp bebek yaptırdığın doktoruna söylüyorsun onlar sana hamileliğe zarar vermeyecek düzeyde varsa verıyorlar yoksa gecmesını beklıyorsun Suan bana parol dışında hersey yasak hasta olmamaya çalışıyorum
emelalka Ben kaç defa grip oldum hamileyken hiç içmedim ne antibiyotik ne bitki çayı. 10 günde anca toparlıyodum kendimi 🤔
Ceyda76 Naz12- eğer elınızde testlerınız varsa ve adetın ıkıncı veya üçüncü günü gıttı ısenız başlanıyor