Melekd gece acile gitmiştim ben songül hn nöbetçiydi hiç güler yüzlü değil bence çok cat cat konuşuyordu zaten sancim var birde dik dik konuşuyordu hiç elektirigimiz tutmadı kaç kisidende aynı şeyi duydum sonra gecede aziz hocaya gittim gene sancim vardı inanın daha güler yüzlü daha sevecen ve daha net güzel anlattı herşeyi