Feridece28 Kızlar 38+3 deydiö bugün normal muayene olmaya gelmiştim bebemin kalp atışları az olduğu için acil sezeyan ile doğurdum😍 şükür beklediğimden çok çok iyi geçti sonrasında inşallah detaylı anlatacağım 🙈