Sehrbnon122 Ciğer geliştirme iğnesi sonrası ne zaman doğuma alınıyor acaba kızlar ben 29+5 haftalık ikiz gebeyim bildiğiniz üzre bugun ilk doz ciğer geliştirme iğnesi oldum yarında olucam bi doz daha olan varsa bi aydınlatabilir mi beni lütfen ya
Hacerevgin Sehrbnon122 canim bende 34 haftada vuruldum erken dogum riskim vardi her ihtimale karsi olmustum 40 haftada dogurdum 😊
Yagmursk Sehrbnon122 erken doğum riskimden dolayı bana 26. Haftada yaptılar. Şuan 33. Haftamdayım halen gelen giden yok eğerki tekrar bir risk olursa iki doz aynı anda olacaksın doğumdan önce dedi doktorum o kadar.
Byucurtma Canım kuzenimde ikizdi 34. Haftada doğum yaptı o ciğer geliştirici 33 haftalıkken vurulmuştu ona
Byucurtma Bende 28 haftalığım çok şükür benim de ikiz ama doktor duruma göre yapacağım dedi 1 ay sonra kontrol var bakalım Allah’ın izniyle ne diyecek
Seyma0323 Canim tedbir amaçlı yaptılar sana, 35 haftalıkkende yapabilirsin, 36ken ide şimdi onu vuruldun diye hemen doğum yapacan diye bişey yok en az 34a kadar dururlar daha Allahin iziniyle🙏
Akoglubuse Ben de 31.haftamda vuruldum şu an 34üm ama ciğer geliştirici iğnenin doğumu etkilemesiyle alakası yok,sadece erken doğum riski olan gebelerde eğer ki doğum gerçekleşirse bebeği önceden biraz daha garanti altına alalım diye yapılıyor ki sonrasındaki süreç daha rahat geçsin🙏🏽
Sehrbnon122 Akoglubuse çok tesekkür ederim canım cok sagol bu güzel açıklaman için biraz içimi rahatlattın
Night Sehrbnon122 Ben aynısını yaşadım. 1.5 ay önce doğum yaptım. cumartesi yatışım yapıldı ve ilk doz iğne yapıldı, 12 saat sonra 2. Dos yapıldı ve pazartesi sezaryene alındım öğleden sonra 4 gibi