Burmur10 ben epidural sezeryan isteyerek yaptım çünkü kzim 41 haftaya girdiğim halde ne açılma ne sancı vardı zaten ilk baştan normal yapmak istemediğinden çünkü aşırı panik atagim var vede çatimda müsait olmadığı için üstüne birde 41 haftayı doldurunca sezeryan oldum iki gun sonra bantla ayakta duş yapmamı istedi doktorum ondan 2 gün sonra banti çıkartıp duş aldım bel ağrısı epidural dan dolayı ilk 4 ay oldu şuan da yok ve benm doktorum gerçekten çok güzel bir estetik dikiş atmış belli bile olmuyor yani pansumana gittiğimde hayret ettiler çünkü genelde baştan başa kesiyorlarmis vede kalın dikiyorlarmis doğumdan sonra yemek yiyebilirsin dendikten sonra 3 tane Nescafe içtim baş ağrım hiç olmadi ama ameliyatta çok panik yaptım 3 kere sakinleştirdi yedim artık baygınlık geçirdim genel istedim ama yapamayacaklarını söylediler ama çok rahat geçti panik kısmını saymazsak 🙂