Malum bebekler çok hızlı büyüyor diye yetecek kadar almak istedim sizde bakıp fikrinizi söylerseniz iyi olur.
10 adet iç zıbın 5 uzun 5 kısa kol
5 adet ayaklı tek tulum
1 adet 5 li hastane çıkışı
5 adet alt üst takım
2 adet hırka 1 adet yelek
1 adet peluş tulum kalın baya (astoront tulum ocak ayında almayı düşünüyorum)
Bunların hepsi 0-3 ay
Artı çorap eldiven şapka patik var.
Bu aldıklarım ilk süreçte yeterli mi arkadaşlar yeterliyse ne kadar yeter, bebek kıyafeti almak sürekli olacak bişey farkındayım büyüdükçe almak gerekecek anneler fikirlenizi yazarsanız sevinirim ❣️❣️