Esrahe44 21’ci haftaya girdiğimden beri yemeklerden sonra baş ağrısı baş dönmesi karında sertlik ve agrı oluyor acaba tansiyonla alakalı bir durum mu iki üç gündür baya düzenli yaşamaya başladım bu durumu daha önce yaşayan var mı doktoruma danışmadan önce size de bir sormak istedim ♥️😘
BBuseY Esrahe44 tansiyon olabilir .. sağlık ocağına gidip ölçtürün hem bu haftalarda bebeğin kalp atışını da dinleyebilirsiniz ordan size motive olur ☺️🌸
Aselinannesi3 Esrahe44 Canım gizli şeker de olabilir. Sağlık ocağında ebeye sormuştum ben, şeker yüklemesi yapmak istemiyorum belirtileri ne şekerin diye. Senin yazdıklarının aynısını söyledi bana
Aag06 Tansiyonda olabilir,vucut susuz kalincada oluyor,uzun sure ac kalip birden yemek yeyincede oluyor hersey olabilir canim doktor en iyisini bilir
Esrahe44 Aag06 susuz kalmamaya çok dikkat ediyorum aslında inş tansiyon şeker vs bir sıkıntı olmaz aile de. Tansiyon şeker öyküsü çok 😞🤲