nazli127 Hamilelikde kaç haftalık oluncaya kadar namaz normal şekilde kılınır.Oturarak kılmak kaç haftadan başlamalı?
Aag06 nazli127 eger cok zorlamazsa gobek normal kilinabilir ben dogurana kadar normal sekilde kilabilmistim bacak arasini bi tık daha acip secde yapiyordum zorlanmiyordum ama tabi her gobek bir degil zorlanmaya kacinci haftada baslarsan o zaman oturarak kilinabilir bence
alonee nazli127 zorlanmaya başladığında oturarak kılabilirsiniz. Ben karnımdan eğilememeye başlayınca oturarak kılmıştım
Zeynepkrdmn nazli127 ayaklarinizi biraz daha açarak, secde ettiginizde bacaklarınızı paralel değil de sağa ve sola açarak rahatlıkla kilabilirsiniz. Rabb’im kabul eylesin
Zeynepbsk O kadar çok başlamak istiyorum Kİ , her sabah ezanına da uyanıyorum ama kılamıyorum , nasıl kendimi alıştırmam lazım . İbadetle yaşamaya özeniyorum
Zeynepkrdmn Zeynepbsk kardeşim şimdi kalkıp abdest alip yatsıyı kılarak bir adim at Rabbine, O sana on misliyle yaklaşacaktir. Elhamdülillah bu ahir zamanda imanımız var kafir değiliz cehennem ehli degiliz, imanımızı muhafaza için de ibadet olmazsa olmazdır. Tabi en başta namaz 🌹
Ledeyna21 Zeynepbsk niyet istek ve biraz gayretle olmayacak şey yok Rabbim dileyen herkese nasip etsin inşallah sizede 🌺
Ledeyna21 nazli127 bunun bi şartı yada haftası yok tamamen sizinle alakalı ne zaman ki kendinizi ayakta kılamayacak kadar ağır hissettiniz o zaman zaten Rabbim herşeyi bilen gören inşallah kabul edecektir herkesin hamileliği aynı geçmiyor ben 36 haftamda oturarak kıldım hem ayaktayken kasıklarım çok ağırırdı hemde secdeye ağilincw karnım sıkışıyor gibi oluyordu rabbim sağlıkla kucaklamayı nasip etsin inşallah 🌺
Eliffff2141 Bende 36.haftadayim dahada ayakta kılıyorum hem daha iyi egzersiz oluyo tabi zorlanan varsa bilemem
Kadir4725 nazli127 bn 6 ayında oturarak kıldım bebeğim ters olduğu için bel ağrısı bide karnımdan zorlanıyorum
ipeknur2709_ nazli127 32. Haftama kadar ayakta kılıyordum bende zorlamadığı sürece kılmaya çalışıyorum hemde esniyor vücut 🌸
Eelliiff1234 nazli127 ben sanırım 5-6 aydan itibaren oturarak yerde kılıyordum ödem olana kadar da öyle devam ettim şimdi ellerimde ve ayaklarımda ödemden dolayı şişlik var koltuğa oturarak kılıyorum ayaklarım uyuşuyo 2. Rekattan sonra dayanamıyorum 40 haftalığım şuan
Eelliiff1234 Siz nasıl rahat ediyorsanız öyle yapın ayakta zorlanıyorsunuz oturun yere bunun günahı yok rabbim görüyor halimizi müsade ediyo
MadameHappy34 nazli127 suan 7+5 çok fazla halsizlik mide bulantısı yaşadığım icin o an ki ruh Halime göre kılıyorum elim ayağım titriyorken oturarak kılıyorum zorlanınca oturuyorum.. 😵💫
cennetinsusu nazli127 Zorlanmaya başlayana kadar ayakta kılabilirsiniz. Ben sabah namazını ayakta kılıp doğuma gittim. Son güne kadar ayakta kıldım. Zorlandığınız zaman oturarak kılmaya başlayabilirsiniz. 🌸
Naz_1648 nazli127 ben 8. Ayımda oturarak kılmaya başladım çünkü fazla kilo aldım ayağa kalkarken karnımı zorluyordum. Ondan öncesinde normal kılıyordum
Tbsra95 nazli127 canım o sana kalmıs ben korkuyorum oturmak istiyorum dersen otur tamamen sana kalmıs