Hazalerciyes genellikle sol tarafı öneriyorlar ama bende ne hikmetse sağa yatınca rahat ediyorum fakat çok ünlü bir doktor sırtüstü yatmayın da tam sağ ya da tam sol yatmanın bir zararı olmadığını söyledi kendi doktorum da sol tarafta kan akışı daha sağlıklı ama illa sola yatacaksın diye bir kaide yok dedi ki zaten 6. Ayda karnım fazlasıyla büyümeye başladı hemen hemen 4 ay tek tarafa yatmak ne kadar sağlıklı olabilir ki bebeğine ve kendine en iyi gelen şekilde yatabilirsin. Sırtüstü rahat ediyorsan da 10 dk kadar yatıp pozisyon değiştir benimde bazen artık yanlarım sancıyor ve düz yatıyorum tabi karnım çok büyük olduğu için bi an boğulacakmışım gibi hissedip yine yana dönüyorum ama sen rahatsan kısa sürelerle yatabilirsin. Bir şekilde bitecek bu hamilelik kolay gelsin 🌸