Cevaplarsaniz çok sevinirim 8+3 haftalık gebeyim. Ultrasonda sürülen jel genel olarak standart oluyor ve zararsız olduğunun bilincindeyim mecburen kullanılıyor ama bende biraz bekledikten sonra kaşıntı kızarıklık ve kabarma meydana geliyor acaba aynı durumu yaşayan var mıdır sormak istedim şimdiden teşekkür ederim..