Selam arkadaşlar ben daha önce bir düşük yaşadım 8 haftalık ama hiç bir sorun olmadığı söylendı kromozomal yapıya bağladı direk Dr.
Şimdi tekrar hamileyim 9 haftalık olduk başka bir doktora gidiyorum oda perdeli rahim yapısı var kalp şeklinde olduğunu söyledi. Daha önce böyle bir durum yaşayan oldu mu sağlıklı hamilelik ve doğum yapan arkadaşlar endişemi azaltmak adına yazabilir mi ? Her randevuya yüreğim ağzımda gidiyorum. :(