Baharsss Candaşlarım, yoldaşlarım, yol arkadaşlarım😂 ayaklarım çok şişti sadece üst bölümler değil parmaklarım ayak altı taban vs komple şişmiş durumda üstüne basıp yürüyemiyorum penguen gibiyim çok dertliyim varmı öneriniz !!!
Esengul-51 Baharsss bol bol yastık koyup altına uzanın iniyor geri bn gündüz ayakta çalısıyroım akşam öyle yapıyorum sabah eski haline geri dönüyor ama çok ayakta kalınca yine aynısı oluyor maalesef :(
Ayse_3434 Baharsss soğuk su tutarım ben genelde birde ödemi atmak için bol su içmek lazım başka bilemiyorum
Karadasesra Baharsss tuzlu şeyler çok yeme bol su iç yürüyüş yap ve akşamları ayaklarını havaya dik uzan biraz 29 haftadayım bende hiç ödem oluşmadı çok ayakta kalırsam şişiyo ayaklarımı yüksekte tutup uzanınca geçiyo
Baharsss Esengul-51 ben çalışmıyorum gün içinde evdeyim kapının önüne filan iniyorum yapabildiğim en fazla aktivite bu 😂 ve sabah yataktan kalkınca çok daha fazla şişmiş oluyo 🫠
Baharsss Karadasesra evet biraz tuzlu yiyorum ama suyu güzel içiyorum ayaklarım yüksekte uzanmayı deniycem 👍🏻 ve ben daha 20 haftalığım 🫠🫠😟
Mrv_mlk Kontrast banyo uygulaması yapabilirsin. Bir kovaya ılık(banyo suyu) hazırla diğer kova soguk olsun içine buz at. 3 dk sıcak 1 dk soguk 3 dk sıcak 1 dk soguk 3 dk sıcak kovaya tut toplamda 11 dk. Uygulama ödemde epey etkili ama sıcak su dediğim gibi ılık olmalı ona dikkat et
aysglkskn_18 Bu egzersizi fizyoterapistim önerdi. Ayaklarımı çok rahatlatıyor ve ödemi hemen geçiriyor. Bi deneyin.
askbebek Bende penguen gibiyim 3 haftadır topal yürüyorum Hatta öyle kötü oldu ki sağ ayak bileğim ortopediye gittim günde 3-4 kez buz koy ve volteren ile masaj yap dedi
Baharsss askbebek volteren ağrı kesici kas gevşetici diye biliyorum ben baya etkili mg yüksek hamilelikte nasıl önerdilerki onu
Karadasesra Baharsss benim doktorum söylemişti ne kadar çok su içersen iç eğer tuzlu yiyosan tuz vücuttaki suyu tutuyo ve ödem oluşturuyo içtiğin su boşa gidiyo demişti
Baharsss askbebek evet bi nebze daha iyi ama bence bi dr daha sorun kendi doktorunuza yada en azından sağlık ocağı hekimine çünkü baya etkili bi ilaç o yediğimiz içtiğimiz vucudumuza sürdüğümüz sıktığımız kozmetikten bile bebek nasibini alıyo
Baharsss mirage333 doğumdan sonra atılmıyormu ödem niye daha çok birikiyoki plates topu gibi yuvarlancaz desene 😂🤦🏻♀️
Baharsss Karadasesra bu beni üzer 🫠 şekeri bıraktım tuzu bırakamıyorum ama mecbur azaltıcaz artık ayaklarımın üstüne basamıyorum