Zehraaaa Merhaba 7 haftalık hamileyim bugün kahverengi sıvı (afedersiniz özür dileyerek söylüyorum akıntı yanı ) geldi bu normal mi üç defa geldi ilki bayağı çoktu ?
EsraakanY Zehraaaa canım kahverengi lekelenme korkulucak bir şey değil tabi rengi kırmızıya dönmezse. Ama sen yinede için rahat etsin bir git acile göster
Tiredmother Normal diyebilmek için muane şart canım acil bi durumun habercisi olabilir bence derhal doktoruna git
Tekmile Benim daha dün başıma böyle birşey geldi canım bende 6 haftalık hamileyim. Hemen doktoruma yazdım aktif kırmızı akıntın olmadıkça korkma dedi ama sen yine de doktora git için rahat etsin, bol bol yat dinlen