Svalpydn35 Hanımlar Torbalı devlette doğum yapan var mı yakın zamanda aranızda.memnun kaldınız mı doğum ve sonrası hastane süreci nsl geçti,Dr unuz kimdi? Özellikle selviye hnma giden var mı aranızda?
Svalpydn35 Damla3509 hmm snle DHA önce de konuşmuştuk sanırım burdan,🙂..Süheyla hanımı bn de merak ediyorum slviye hnm takipliyim simdilik.kac hftaliksin cnm
Damla3509 Svalpydn35 aynendaha öncede konuşmuştuk sanırım 26+3 olduk biz cuma kontrole gidicem Süheyla hanıma 🤗🧿
Damla3509 Svalpydn35 sordunuz mu hiç selviye hanima doğumuma siz mi girceksiniz diye ve siz kaç haftaliksiniz ☺️
Svalpydn35 Damla3509 cnm bn ikinci sezeryanimi olucam o yüzden sezeryan gününü kendisi verdiğine göre kendisi girer herhalde 😄 bn de 23+1 im bugün … Bı arkadaşım da ona gidiyo ve prsmbe günü kontrole geldiğinde sezeryan gününü vereyim demiş o da ikinci gebelik ve sezeryan olck .