Cansu_anne 28 haftalığım bende sık idrara çıkıyorum hele bol su tüketirsem daha sık çıkıyorum bebek büyüdüğü için mesaneye baskı yaptığı için sık çıkıldığını biliyorum yani doğum belirtisi olduğunu sanmam ama daha tecrübeli anneler daha iyi bilir benim ilk gebeliğim duyduğum kadarıyla böyle biliyorum