NaimeYilmaz Arzu14 Gaz , Uykusuzluk , Kabızlık , Bol bol ağlama , Gaz-Kaka sorunu olmasada ıkınma , Ikınırken uyanma , Birdaha uyumama 🤦♀️ Dünyaya alışma süreçleri sancılı maalesef ..
FeriDee Arzu14 ilk 15 20 gün dr gazı olmaz demişti olmadı da. Karnını doyur altını temizle uyut valla o zamanlar daha iyi. 2 saatte bir emzir ki sarılık olmasın