Umut60 plesenta prevya total deniyor yazılısını belki yanlış yazmış olabilir ablamda gecirdi bebegin eşi yanı blesenta rahime yapışıp damar atmıştı ve buda riskli bi durum canım gebelik sürecince kanama lekelenme oluyor eğer onu doğum esnasında cıartamazlarsa kanama cok oluyor rahmi de almak zorunda kalıyorlar ablamın plesantası hem rahim agzına yapışıp hem bağırsaklara idrar kesesine böbreklerine damar atmıştı idrar yoku enfeksiyonu ilerlemiş bebegin suyu gelmişti hastanede yattı bebegi almadılar biraz daha buyusun dediler 15 gün susuz yaşadı kordon dolanmıs kaybettik 4. 5 saat sürdü ameliyatı ablam daha riskliydi dedim gibi heryere damar atmıştı plesanta böbrekden idrar kesesinden bagırsaktan temizlemişler ama rihimden temizleyemediklri için rahmi alındı yanı riskli bişey bu yapışma norml bi yapışma değil arastırın isterseniz plesenta prevya total diye geciyor ablamın böyle bi kötü gecmişi oldu cok şükür ki üc cocugu vardı. Umarım bu post sahıbı bebegine vaktinde sağ sağlim kavusur 🤲🏻 her prevya bir değil bunu da okuyup korkmadın bazılarının rahmi zarar almadan kurtulabiliyor sadece norml doğum olmuyor sezeryan oluyor mecburen