2.gebeliğinizde bebeğin hareketini kaçıncı hafta da hissettiniz ben 10+6dayım az önce bişey hissettim ama bence damar atmasıydı çünkü bu kadar kuvvetli olması bu haftada imkansız bence ama yine de içime kurt düştü. Sizler 2.gebeliğinizde kaçıncı haftada hissettiniz hareketi ?