Merveebuluttt Kozlar 2. Aşımı oldum 3 gün geçti şimdi aşı yapılan yere elledim ellediğimde yumurta gibi şişlik geliyo elime içten şişmiş normal mi acaba sitede oldumu
Babylovebaby Merveebuluttt normaldir canım bende yeni oldum sol tarafa vurdurdum genelde sola yattigim için de ilaç pek yayilmadi sanırım, kol ağrısı çektim birkaç gün şimdi biraz hafifledi kolu hareket ettirmek gerekiyor ilaç yayılsın