Kızlar bende ilk hamileliğimde korkuyordum hem normal doğumdan hemde sezeryan dan ama mceburi sezeryan oldum çocuğum dönmedi tersti😑şimdi ikinci hamileliğim inş bunda herşey yolunda giderde normal doğum olur diyorum🙏🏻Herkesin bünyesi farklı ama bence sezeryan daha zor gibi çünkü iyileşme süreci normale göre daha geç kalkması çocuğunu bile alamıyorsun bıçak deyiyo sonuçta vücudana😬normal de zor ama normal doğum yapan arkadaşlar o anlık bişey o an acı çekiyorsun sonra bişeyin kalmıyo diyo.iki arkadaşımın ilk çocuklarıda benimki gibi mecburi sezeryan ikici bebekleri normal doğum yaptılar ve ikiside hem sezeryan hem normal doğum yapmış biri olarak kesinlikle normalli tavsiye ediyorlar.korkmayın ve hayırlısını isteyin ana rahmine yerleştiren rabbim doğarkende yardım eder biiznillah 🙏🏻