Haticebicer Kizlar uzun seneler once apandisit ameliyati oldum su an 30 haftalik gebeyim ve ameliyat yeri kizarmis sanciyor basina gelen var mi neyden olur doktora gitmeli miyim
Amineberra Haticebicer canım benimde öyle hem kaşıntı oldu hemde yara oldu karın genişlediği için mecburen yapacak bir şey yok ağrısı da haklısın çok zor