Lazistan ben iğneyi kullandığımdan beri ara ara test yaptım 4 testte hep çift çizgi çıktı silik sonra 11. Gün yaptım tek çizgi çıktı dedim iğnenin etkisi geçmiş boşa heveslendim dedim evde test vardı tekrar bi yapayım nasıl olsa tek çıkıcak dedim bi baktım çift ama yinede heveslenmek istemiyorum