Taricat Kızlar bu ilacı ben gebelik başından beri kullanıyorum şimdi elenatal 2ye geçiyoruz da fiyatlar da malumunuz . Bu ilaci doktor recete ile yazabiliyor mu ? Ben en başından beri bilmediğim için ücretli aldım
pinarsabrii Taricat maalesef, ücretli bir şekilde alınıyor. Bende elenatal 1 kullanıyordum, 12. haftamda elenatal 2ye geçiş yaptık
Taricat Sinemtun 12.haftada geçmem gerekiyordu canım ama benim bulantılarım geçmek bilmediği için ve elenatal 2′de balık yağı da olduğu ve midemi daha çok bulandiracagi için erteledik 25 haftalık oldum anca gecebildim . Normalde daha evvel geçmem gerekiyordu
Taricat Meliyyke pinarsabrii @4cocukannesi @Vera09 @Sinemtun @Zemheri38 kızlar hepinize cevap verdiğiniz bilgilendirdiğiniz için çok teşekkür ederim 🤲🏻♥️
Meliyyke Taricat yok kuzu doktor yazmıyor bunu. Ben en başından beri 2 kullanıyorum ama ilaç kara borsada dedi eczacı. İki kutuya 300 tl verdik 🥲