Kızlar 1 saat önce ilk önce karnımda bebegimin bir yere toplanması ile bir sancı başladı. Karnımın sağ tarafı bildiginiz semsert oldu ve gerçekten acımaya başladı. Bu sancıdan 10 15 dakika sonra belime çok keskin bir ağrı saplandı ve bu bel ağrısı ile bebeğimin bir yere toplanma olayı neredeyse bir yarım saat acitarak devam etti ama sonradan hiçbir şey yok gibi geçti ve şuan iyiyim. Sizce doğumun çok yakın olduğunu mu gösteriyor? Böyle olmuştu doğurdum diyen var mı?