Nzl-26 Lierac en iyisi. Ama bedenle alakalı birşey. Bende 30. Haftama girdim ve harita gibi olmaya başladım. Ne kadar para dökerseniz dökün her halükarda bedeniniz uygunsa çatlıyorsunuz. Şuan son haftamdayım, göbek deliğime geldi çatlaklarım diyebilirim :)