Kizlar bas ağrısı icin acile hastaneye gittim gaziantepte oturuyorum cengiz gökçek doğum hastanesine gittim acilde beni ultrasondan baktılar bisey çıkmadı sonra bana dediki hamilelikte normal bol bol sıvı tüket dediler eve geldim e nabizdan baktım düşük tehdidi şeklinde yazmışlar anlamadim acil bölümü diye mi öyle yazdılar yoksa varmi öyle bisey cidden yani oradayken böyle biseu söylenmedi böyle bir durum yaşayan varmi hiç aranızda