GulizarY Kızlar 21 haftalık hamileyim bugün doktora gittim kasıklarım sancılıyor diye doktor bi sıkıntı yok dedi hareket ettikçe sanki kasıklarıma sancı giriyor sizin de oldu mu öyle
Arife2736 GulizarY bu haftalarda oluyor canım korkulucak bişi değil hemen herkes yaşıyor bebek büyüdüğü için baskı yapıyor
Deletedmom_11 GulizarY ay benimde oluyor Yani 2 gündür sol kaşığıma doğru sanki minik minik sancılar sizin de mi öyle acaba bir huzursuz oldum korktum
Deletedmom_11 GulizarY bende yarın gidicem inanın şuan öyle korktum ki kalkıp doktora mı gitsemi düşünüyorum 😔😔ya böyle sanki ayaklarınızı üşütürsünüz de bir sancı girer Ya öyle yaşıyorum adeta ama bu beni korkutmaya yetiyor .Sizinde böylemiydi acaba
GulizarY Deletedmom_11 kaç haftalıksınız ben hiç hareket edemiyordum nasıl sancı giriyordu çok korktum gittim doktora bu haftalar normal dedi biliyorum insanın elin de değil ama sakin olun iyidir bebeğiniz inşallah rabbim bebeklerimizi sağlıklı bir şekilde bize bağışlasın
Deletedmom_11 GulizarY 20 haftalığım bende .Benim o kadar şiddetli değil de böyle dediğim gibi böyle kıvılcım şeklinde inceden giren bir sızı 😔ah birde ben işte evhamlı bir tip olduğum için sabah doktora gidene kadar kendimi yerim
GulizarY Deletedmom_11 ben de çok tedirgin olan biriyim siz en iyisi uyuyun sabah olsun biran önce doktora gidin içiniz rahatlasın korkmayın