Biromur Merhaba kızlar, sezeryanla doğum yapalı 10 gün oldu ama hala sonda yerimde idrar yaparken yanma ve ağrı oluyor istemsizce kendimi kasıyorum hala bu durumu yaşayan var mı? Bir sey kullandınız mı?
Htcnal Biromur Ağrı değil ama yanma baya uzun surdu ,hala bile ufak sızlama oluyor ara ara,55 günlük bebeğim.