_almirasmom ya sizinki zor olmus ben son adet tarihime gore 5+3 ken aksam kan geldi uc bws damla acile gittim betama baktılar 3300 du alttan bakti keseyi goremedim normalde gormem gerekirdi dedi ertesi gun ozele gidecek oldugum domtora gittim baya bi baktı sonradan gordu dış gebelik oldugunu hemen kurtaj yapalim ne kadar erken o kadar iyi dedi once kurtaj oldum kurtajdan cikincada igneyi vurdular
Hsg yide kurtajdan iki ay önce cekinmistim tekrar cekinmem gerekir mi ki
Allah’ım sağ salim kucaginiza almayı nasip etsin inşallah 🙏🤲