Burda bekliyeyim 13 eylül doğum yaptım.aynadan bakınca kesilen yeri ayrık görüyorum,girişin bir kısmıda sankı dikilmemiş değişik duruyor canımı sıktı bu durum. Kesiye gerek duymadan doğurta bilirdi keyfi olarak kesi attı doktor onada ayrıca sinirliyim 😒