Hanımlar çok az vaktimiz kaldı çantalar hazırmı. Hazırsa kış bebekleri için nasıl bir çanta hazırladınız. Tecrübeli olsam da üşürmü diye korkuyorum. İlk kıyafetin üstüne acaba birde tulum mu giydiriliyo kış bebeklerinde. Yada ilk önce iç zıbın alt giydirip üstüne cicili kıyafet mi giydiriliyo. İlk kızım 40 derece sıcakta doğunca hiç bunları düşünmemiştim. Kış anneleri tecrübelerinizi bekliyorum gereksiz şeyleri de yük etmiyim yanımda 🙈🙈